Falun!

2013



 
Sent igår kväll bestämde jag, mamma och min syster att vi skulle ut och hitta på något idag, för att tänka på andra saker ett tag. Det var först planerat att åka en sväng till Mora, men istället blev det en biltur till Falun. Vi började med att gå på Max och äta, just eftersom vi inte har det här där vi bor, vilket alltid är lika gott då. Ska jag vara helt ärlig så tycker jag att Max har godare mat än Mc Donalds.. deras mat känns mycket fräschare på något vis. Jag vet inte vad ni tycker, men jag tror ändå att de flesta föredrar Mc Donalds? Efter lunchen gick vi runt på stan några timmar och jag fick med mig en hel del klädesplagg hem från H&M och Gina Tricot som jag tänkte lägga upp bilder på imorgon!

Nu har jag precis kommit innanför dörren efter en joggingtur med lillasyster för att rensa tankarna lite. Vi båda bestämde oss för att börja göra det till en daglig sak eftersom det var riktigt skönt och välbehövt för oss båda två.
 



Helena

http://www.healthbyhelena.com

Fina fina ni!!! <3

Svar: tack finaste smog <3
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?