My Sushi

2013



 
Den här dagen i skolan var alldeles för lång (08.00-15.45) och ännu längre blev den med massor av tankar i huvudet som tyvärr finns där mer än vanligt vissa dagar. När jag väl hade slutat åkte jag ner till centrum med Maddis och var där en liten stund, sedan mötte jag upp moster och vi åkte iväg till "My Sushi" och köpte middag där! Har blivit totalt beroende av sushi den senaste tiden, skulle faktiskt kunna leva på det och jag gissar på att jag inte är ensam gällande det? Har ingen aning om vad alla olika bitar heter, men jag ska bli proffs - that's a sure thing. Nu får det duga med namnen "laxbitar" och "runda-ris-saker" helt enkelt. 
 



Du, det är alldeles för längesen vi hade sushidate.

Svar: I know, ska vi köra på det någon dag nu snart?!
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?