Sommarminnen!

2013



 
Jag kände att det var på tiden att göra ett collage från min sommar innan det blir alldeles för sent, och ja - här har vi det! Största delen av min sommar har varit ett helvete om man får säga så och så kommer det att vara ett bra tag framöver MEN har ändå lyckats haft det riktigt bra utöver det tack vare mina vänner. Jag har spenderat största delen utav min sommar i Sthlm känns det som, men ja - kan man göra annat när största delen av sina vänner bor där?

Stockholm, Grönan, Sommarkrysset, skärgården, Ulrik, Ulrik, Ulrik, stranden, Frozen Yoghurt, Mc Donalds häng med bra folk, filminspelning, midsommar, festande, shopping, konserter, spontana utflykter, häng på stan, långa bussresor, picknick, familjemys, massor av underbara vänner.. Ja, mycket bra minnen att komma ihåg.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?