TCA night - here we go!

2013



(Bild från google från förra årets TCA)
 
Idag klockan p.m. ET. dvs klockan 02.00 imorgon (inatt) för oss svenskar är det TCA som gäller iallafall för min del och för en hel del andra! Jag brukar alltid stanna uppe och kolla på galor vilken tid det än är på dygnet samt vilken dag det än är på året. Just nu är det såklart ganska skönt eftersom det inte är någon skola imorgon, vilket annars är alldeles för jobbigt när det väl är det. Jag ska stanna uppe inatt just för att hålla tummarna och supporta min idoler, Taylor och Justin, som även är på bilderna här ovenför. Har varit flitig med att rösa på dem, så hoppas verkligen de tar hem några priser - det förtjänar dem!

Eftersom att programmet inte sänds på svensk tv (såklart) - så är det länkar på nätet som gäller! Fick nyss tre stycken av en kompis som förhoppningsvis funkar bra:
Har ni inget för er inatt tycker jag definitvt att ni ska kolla, det brukar alltid vara riktigt underhållande - speciellt om man har sina idoler som är där!









 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?