Believe

2013



 
Har precis kommit hem efter att ha sett Justin's Believe film tillsammans med min syster och jag vet inte vad jag ska säga, så himla underbar och inspirerande film. Jag trodde verkligen inte att den skulle kunna slå Never Say Never men faktiskt, det kunde den. Har ni inte sett den än, se den. Jag både grät, skrattande och allmänt bara log. Filmen har allt i sig.
 
Jag märkte även vilken skillnad det är mellan biografer hos oss lantisar och dem i storstäder. Vi var ungefär 30 stycken inne i vår biografen och alla satt tysta som syrsor. I Sthlm var det helt fullsatt och folk var helt galna, skrek, dansade och ja, till och med ställde sig längst framme vid bioduken och dansade? Jag gick på NSN ena gången i Sthlm och faktiskt, det var en så mycket bättre stämning där - det blir lite roligare att kolla då, iallafall under filmer som den här.
 
Fick även ett sms under filmen av min ena kompis borta i Cali som löd "I can't believe you saw something before me in Narnia!" eftersom filmenen börjar gå i deras biografer den 25e december där borta. Jag säger bara en sak: Känn på den amerikaner. 
 
 



Matilda

http://matildaisbergg.blogg.se

Nästan alla filmer kommer ju här i Sverige för USA nu känns det som! Typ Catching Fire kom hit några dagar innan USA, One Directions film oxå! Känns ganska bra ju :P

Svar: Ja men faktiskt, det börjar bli så mer och mer nu för tiden?! Håller med - känns riktigt bra! :)
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?