China House

2013



 
Okej, jag är fortfarande alldeles för lat för att kolla upp om restaurangen ens heter "China House" - men, jag tycker det låter bekant och man fattar vilket ställe jag menar (eftersom vi bara har ett här i närheten) så det är väl struntsamma. Hur som helst, maten gick inte att jämföra med Rättviks men var ändå riktigt god. Jag tog grillspett i någon sås till förrätt och till varmrätt blev det "3 små rätter" som bestod av tre olika kycklingsorter, en favorit som går i repris gång på gång. Efterrätten skippade jag faktiskt eftersom det bara gick att få friterad banan, friterad äpple, friterad annanas osv.. Har tröttnat på den där friterade bananen som de har på ungefär alla ställen jag alltid brukar äta på i Sthlm. Tog en kopp kaffe efter maten istället, vuxen och nyttig som få med andra ord. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?