Stockholm!

2013



 
I fredags tog jag bussen ner till Stockholm, för att spendera min helg där eftersom jag inte varit här på ungefär 2 månader skulle jag tro?! Jag packade inte för ens två timmar innan jag skulle åka heller, vilket måste ta rekordet när jag tänker efter?
 
När jag kom fram så åkte jag till Ikea i Kungens Kurva för att hälsa på Khnaw, vilket var riktigt roligt även fast jag sprang runt henne medan hon jobbade! Jag tänkte flera gånger på hur mycket man egentligen måste kunna om sin avdelning, hur svårt det måste vara att lära in all fakta om produkterna?! Höjdpunkten måste nog vara lampan vi försökte montera ihop - världens konstigaste instruktioner på den? Hur som helst, när varuhuset stängde så åkte jag hem till Anna för att spendera natten där! Nästan direkt efter jag kom innan för dörren så drog vi iväg på fest hos hennes vänner eftersom en av dem fyllde år och ja, det blev en riktigt bra kväll även fast det tyvärr spårade lite mot slutet - men annars så!
 
 
I lördags var jag och julshoppade med Sofia i den regninga (vinter?)stormen som pågick i Sthlm - ursäkta, men borde det inte vara snö?! Mitt paraply blåste sönder totalt, det förklarar nog stormen ganska så bra. Om det var Sven eller Ivar har jag ingen aning om, men båda är lika dåliga. Jag lyckades tyvärr inte få med mig några julklappar hem, utan bara nårga saker till mig själv från Sephora och H&M! Förvånad? Nej, inte direkt. 
 
Efter shoppingen träffade jag William, som jag inte har träffat riktigt sedan 2009?! Hur galet? Vi träffades under inspelningen av "Välkommen Åter" då vi båda var med i samma scener! Hur som helst så tog vi en fika inne på Wayne's vid plattan och ja, bara pratade på om allt möjligt - supertrevligt att ses igen!
 
 
Började söndagen med att äta lunch med Anna på Jensens och det var på tiden fick jag höra, att jag "inte var människa" eftersom jag inte ätit där inne tidigare! Haha!! Men nu var det gjort iallafall och faktiskt, det var hur gott som helst och framförallt billigt gällande lunchen. Jag har ingen koll, men det finns inte något Jensens här i Dalarna va? 
 
Efter det så åkte jag till söder för att pärla lite armband för UngCancer tillsammans med min kusin som redan var där. Om ni har missat det så säljs armbanden på deras webshop för 100kr/styck där all vinst går till deras verksamhet. Så - äger ni inte redan ett armband så tycker jag ni ska klicka hem ett på direkten eller varför inte som en julklapp? Jag tror att många skulle uppskatta det eftersom pengarna går till något otroligt bra och man har hjälpt till att stödja genom att bara köpa ett enkelt armband. 
 



Anonym

VÄNTA DU SA INGENTING TILL MIG???? :(

Svar: Jag åkte ner lite snabbt spontant den här gången eller vad man ska säga, men kommer ner igen under jullovet tror jag!! Vem är du om jag får fråga? :(
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?