19e juli

2013



 
Åkte iväg in till stan runt 12.00 idag för att möta upp Emilie klockan 13.00 då vi hade planerat att prova "Frozen Yoghurt" stället i Gallerian! Jag har bara ätit det i Sverige en gång förut och det var i Täby Centrum där de har "Chillibox", annars har jag bara ätit det ett antal gånger i LA. Jag tycker verkligen det är supergott och definitivt är något man ska prova om man inte har gjort det tidigare. Det som är lite synd är att det är ganska så dyrt, då min burk som ni ser på bilden gick på drygt 80 kronor - men det var det värt när jag tänker efter hur fruktansvärt gott det faktiskt är. 
 
Efter det mötte jag upp Sofia, Emma och Izabella och hjälpte dem filma det sista till deras tävlingsbidrag. Det var riktigt roligt och massor med skratt blev det. Det som var lite mindre roligt var att vi sprang på Jesus-tanten och jag och Emma lyckades tyvärr få ögonkontakt (få ALDRIG det) med henne vilket ledde till att vi blev jagade av henne medan hon skrek massor av kristna saker efter oss. Jag har ingen aning om hur gammal hon är, men hon lär då vara säkert 70-80 år och med tanke på det så var hon riktigt snabb måste jag säga. Det slutade med att vi tappade bort Emma som blev tvungen att springa iväg och gömma sig och jag blev ensam om att ha tanten efter mig.
 
På kvällen gick jag och Sofia och åt på Burger King och helt plötsligt medan jag satt och åt fick ag två händer över mina ögon och då var det Biw, Matilda och Petra som kom! Det slutade med att vi alla fem satt där inne ett bra tag och hade riktigt trevligt!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?