27e juli

2013



 
Hade funderat väldigt länge på om jag skulle till Sthlm idag eller inte. Om jag ska vara helt ärlig så bestämde jag mig inte för att åka för ens vid 02.00 alltså idag med andra ord, vilket blev väldigt stressigt med tanke på att jag inte hade packat. Men som ni ser så hann jag och det var riktigt bra gjort av mig tycker jag.

När jag kom fram så låste jag in min resväska på Centralen och mötte sedan upp Gabriella! Vi har inte setts sedan i vintras/våras någongång, så det var riktigt trevligt att ses! Det första vi gjorde var att gå till Gallerian och köpa Frozen Yoghurt för att sedan sätta oss i Kungsan ett litet tag och prata på om allt möjigt. Efter det slog det oss hur coolt det faktiskt skulle vara att kunna åka pennyboard, så vi spenderade säkert någon timme med att springa runt mellan alla sportbutiker i hela stan för att leta efter dem och kolla priser!

På kvällen sedan mötte jag upp Tonja aka Capsy och vi tog färjan över till Grönan för att gå på Sommarkrysset och se The Wanted! Det var sjukt mycket folk där och det kändes som att 90% var där för att bara se TW, men det förstår jag eftersom de andra artisterna var totalt usla - hade inte ens hört talas om vissa av dem. Efter programmet träffade jag finaste vännerna Khnaw och Khande ett litet tag vilket också var superkul eftersom jag inte träffat dem sedan i April! 

Sitter nu hemma hos Hanna, redo för att se "Dumma Mig 2" vilket vi båda ser fram emot stora fans av filmen som vi är! Sover här inatt gör jag också för att sedan åka iväg till Elvira imorgon!









 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?