Isbad!

2013



 
Eftersom den här veckan har varit så otroligt varm så har jag inte annat än önskat att jag hade en pool på gården. "Storlek, färg, funktioner osv. spelar ingen roll, bara jag hade en pool nu hade suttit fint." är precis det jag har tänkt medan jag legat i gassande sol under dagarna och nu idag köpte jag en liten barnpool på rea för 169 kronor! Jag menar, det är inte dyrt alls och man får plats att ligga raklång i den så - why not? 

Vi passade på att prova den direkt vi kom hem och det var bland det värsta bad jag någonsin tagit om jag ska vara ärlig. Det var så fruktansvärt kallt att man tappade känseln i både fötter och ben, och nu på kvällen kände jag mig stel på flera ställen i hela kroppen så det måste varit kylan i vattnet som dragit ihop massor av muskler helt enkelt! Haha! Var det verkligen så kallt som jag beskriver det som? Jo, när termometern visat att vattnet är 10 grader är det fullt normalt antar jag..









 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?