14e & 15e juni

2013



 
Igår så började jag med att åka ner till Orsasjön för att ro (en sista gång innan jag slutar) kyrkbåt åt någonting för Moraeus Med Mera. Jag hade gärna skippat det för att sova längre, men eftersom jag skrev upp mig för länge sedan fick jag lov att vara med. Haha det är "roligt" hur så många gör det till världens största grej med dräckt hit och dit, hålla åran rakt, le stort och glatt osv. Just det kommer inte ens att synas överhuvudtaget när det väl kommer på tv, hur folk är och gör eftersom det blir klippt i världens minsta sekvenser och vi kommer inte att synas överhuvudtaget, så vissa i våran båt skulle kunna trappa ner på att vara så jävla noga med det.
 
Senare på kvällen åkte jag in med Emma till Mora, så såg vi "Jurassic Park 3D" och det var en helt okej version av den tycker jag! Det var ett tag sedan jag såg den filmen, men den var fortfarande helt okej.
 
Efter filmen åkte jag hem till Emma och sov över där över natten! Vi sov i deras stuga på gården eftersom det är störst plats där gällande att sova + det spökar inte där (förhoppningsvis).
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?