Zombiejävlar!

2013



 
Hade en otroligt rolig och spännande inspelningsdag igår borta i Vallentuna! Jag måste bara säga - det var helt klart ett av de trevligaste bolag jag någonsin jobbat med! Fick så mycket beröm, uppmuntran och pepp så man kunde inte annat än att ge gärnet och känna sig superglad!

Får inte skriva ut handlingen ännu, men jag kan säga att jag verkligen tror på det här projektet. Jag har inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde igår (skräck/komedi är det som gäller för denna serie) faktiskt! Ser verkligen fram emot att se det färdiga resultatet!

Jag spelade iallafall en zombie, men inte en helt vanlig zombie, utan en människa som inte riktigt förvandlats till zombie helt riktigt än. En som precis blivit biten påväg hem från krogen och allt hon tänker på är: döda och äta upp. En riktigt listig, smart och aggressiv zombie. Det var riktigt roligt att spela och jag hade en hel del spännande uppgifter, så som bita människor och slåss.

Jag sov hos Louise inatt och kom inte hem till henne för ens efter 01.00.. idag? Fick skjuts in till stan av regissören (supersnällt!) inatt och där hade Louise väntat på mig i 2 timmar (!!!) efter en 12-timmars lång arbetsdag. Vilken otroligt bra vän jag har måste jag bara säga, som alltid ställer upp. Det kändes sådär att gå runt i centrum med tanke på att jag såg ut som jag gjorde. "What. The. Fuck. Is. That." "Waaaait wait wait, what?!" "Ohmygod." "Do you..need to...go somewhere? "Vänta lite.. vad fan är det där?" var bara några av kommentarerna jag memorerade sedan inatt + massor av blickar såklart! Det var exakt likadant för 2(?) år sedan efter inspelningen av "Den Sista Dokusåpan" och jag var tvungen att gå runt sådär inne i stan, men vad gör man inte för det man gillar!

Nu sitter jag på bussen påväg hem och kan säga att jag har haft en toppenhelg!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?