Lite nytt från Ikea!

2013



 
Ikea har alltid allt och lite till, saker som man inte behöver och saker man behöver. Igår så fick jag iallafall med mig hem ett sett med lite baksaker, burkar + godis (hello pensionär), ett helvitt påslakan + en ooosthyvel (ooo - går ej att översätta nu) till min ena amerikanska vän. Jag blev fruktansvärt taggad till att baka inför julen nu, hur kommer det sig att man inte köpt sånt där tidigare?!

Nu ska jag iallafall försöka plugga lite spanska, har prov på tisdag och har i stort sätt inte ens kollat igenom vad jag ska kunna. Eftersom folk har ganska mycket panik inför det här provet kanske det är bäst att köra igång nu, nu på en gång.. eller vi får se, jag är alltid ute i sista sekund vad det än gäller - det går inte att bryta det mönsret. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?