Tillbaka

2013



 
Sådär, nu är första skoldagen efter lovet äntligen avklarad vilket känns så skönt. Eller ja, skönt är det väl inte direkt att vara tillbaka i skolan igen, men får börja tänka att för varje vecka som går blir det 1 vecka närmare studenten! Som jag redan visste flera dagar innan, så försov jag mig imorse men lyckades komma i tid iallafall. Jag vet inte hur många gånger jag har kollat på klockan idag eller nästan svimmat för att jag varit så trött och jag som trodde att jag hade vilat ut under det här lovet, men det känns som om jag har gjort allt förutom det. 
 
Nu ska jag börja plugga igen, köra en liten mjukstart (not) med matten, men är lite tveksam över hur det kommer gå eftersom det inte är det lättaste ämnen så att säga. Vi ska tydligen spela in en video på oss själva, där vi förklarar och löser ett mattetal på en speciell sida ur boken. Jag förstår verkligen inte syftet med det hela? Räcker det inte med att bara skriva en riktigt bra, utförlig uträkning? Men att ifrågasätta en mattelärare brukar väl inte alltid vara så lyckat, så det är väl bara att köra på helt enkelt.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?