1 year since the world became RED

2013



 
Det är faktiskt en till sak idag, som har med mina idoler idag och som jag verkligen inte har missat. Det är nämligen så att Taylor's album "RED" fyller hela 1 år idag! Första bilden är tagen den 22a oktober 2012, för prick 1 år sedan med andra ord - då jag bestämde mig för att ha rött läppstift under dagen bara för albumets skull. Andra bilden är tagen bara några dagar efter det, när albumet äntligen landat i min brevlåda. Det är helt otroligt vad snabbt tiden går, det känns som om det var igår. Under det här året har Taylor fått otroligt mycket mer fans och det beror mycket på att det här albumet är lite annorluna än hennes tidigare album skulle jag kunna tro. Hur det än ligger till är jag otroligt stolt över hur långt hon har kommit!
 
För 1 år sedan satt jag antagligen och lyssnade på albumet vid den här tiden och just nu, 1 år senare - sitter jag och väntar för fullt med förhoppningar om att det ska släppas fler datum för Europa (Sverige och Norge tack) snart för hennes turné som kommer hit till Europa nästa år. Just nu är det bara datum för London och Tyskland ute, men det kommer antagligen fler inom kort!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?