Frozen Yoghurt!

2013



 
 
Hur länge vi än ville ligga kvar och sova idag, släpade vi oss upp runt 11-tiden för att göra oss iordning, packa ihop våra saker och dra in till stan. Vi köpte frukost/lunch/whatever på Mc Donalds, lämnade sedan väskorna på Åhléns och gick runt i lite affärer i några timmar. Fick med mig en superfin tröja inne på Gina Tricot (som det självklart kommer upp bild på någon dag nu framlöver) och lite andra små saker.
 
Frida ville även så gärna testa Frozen Yoghurt också, så självklart skulle få det och ja, tror att allt för många fick sig ett riktigt gott skratt under de få minuter det tar att köpa det. Som ni vet så är det en spak man drar i för att få själva yoghurten och den håller man nere tills man tagit det man vill ha, sedan drar man upp den igen för att få stopp på den rinnande (forsande i 21324520 liter i sekunden med andra ord) yoghurten. Frida trodde tag att spaken skulle åka upp av sig själv, så hon drog ner den sedan tog det inte många sekunder innan hon började få panik för att det aldrig tog stopp och jag fick lov att skynda mig att dra upp den. Burken hade alltså då blivit så full att yoghurten hade svämmat över och killen bakom gjorde allt för att hålla sig från skratt. Väl framme i kassan kunde jag inte annat än att fundera på hur mycket hon faktiskt skulle få behöva betala för den där och ja, gissa vad priset blev? "Ja, då blir det 99 kr" sa hon i kassan samtidigt som hon började skratta, jag bröt ihop av skratt och killen bakom kunde inte hålla sig längre, så även han började skratta. Hoppas hon njöt ordentligt av den där yoghurten och att det var värt varenda krona, tydligen sa hon att det var det - men är inte helt säker på om jag ska tro på det?
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?