Hämtmat!

2013



 
Idag blev det hämtmat till lunch, vilket jag inte alls hade något emot eftersom det självklart blev sushi för min del (mammas och pappas med) medan min syster inte tycker om det (konstiga unge) så hon tog thai istället. Jag fick även med mig en jacka och ett par jeans från Cubus, som förhoppningsvis kommer upp i ett inlägg här imorgon. Det är 20% på hela sortimentet inne på Cubus här den här helgen, så passa på att gå in och kolla runt lite - tycker att den affären förbättrats någon enormt de senaste åren! Till middag blir det grillat som gäller (hej lördagen med världens godaste mat) så hoppas verkligen att jag kommer hinna bli hungrig igen, annars går jag ner och kör ett styrkepass på gymmet så lär det definitivt bli ett ja! 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?