Ikea, Borlänge!

2013



 
Idag följde jag med familjen först till Falun och beställde en underbar, liten aparat till mig och sedan vidare till Borlänge för att besöka Ikea't som öppnade där igår! Förutom att det var så mycket folk att det knappt gick att gå där inne, var det var världens julstämning där med, glögg och pepparkakor serverades + massor av julsaker var framme! Jag kan inte säga att jag är direkt så jätteerfaren utav att handla inne på Ikea, så jag förstod först inte varför inte alla saker som fanns i deras olika "rum" inte fanns att köpa/ta i förpackningar runt om, så jag var påväg att börja gå runt och leta samt plocka ner varenda svarta galje jag hittade i gaderoberna på sovrumsavdelningen innan jag fick höra att allt fanns vid förvaringsavdelningen. Ha Ha. Lite pinsamt? Yes. Jag fick iallafall med mig en del saker hem till mitt rum (som jag ska försöka få till ganska bra nu) så bilder på det kommer upp imorgon!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?