iPhone 5s

2013



 
Som sagt så åkte jag till Falun igår för att äntligen (ja, en dag var jobbigt att vänta) beställa en iPhone 5s eftersom min 4s har börjat krångla allt för mycket den senaste tiden och det gick bara inte att stå emot den här telefonen. Har kollat på en del videos om telefonen och den verkar riktigt grym i sig och något som verkligen verkar ha förbättras är kameran, vilket ser riktigt bra ut. En annan sak jag fastnade för är att den klarar av att läsa av fingeravtryck som en kod för att komma in i telegonen - hur häftigt är inte det? Såklart så föll jag för den guldiga, som de flesta verkar ha gjort eftersom det dröjer hela 3-4 veckor innan jag får den eftersom den tydligen vara
slut överallt. Men som man alltid säger: "Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!"
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?