Snön levererar en bra dag!

2013



 
Idag när jag vaknade och drog upp rullgardinen så kände jag mest "JUUUULAAAAFTON" på ett och annat sätt. Med andra ord, första snön hade alltså kommit. Och nej, jag använder inte fel tempus av ordet har - utan den har tyvärr redan regnat bort under dagen. Det ser inte ut att bli någon snö på ett bra tag nu, för det ska tydligen bli ganska så varmt i en vecka framåt. Vill verkligen ha snö i november och december, just för att annars är det så svårt att få någon julkänsla!
 
Har precis kommit hem från skolan, och är nu pluggfri - vilket är så skönt eftersom jag satt uppe så sent igår natt för att plugga riktigt ordentligt. Precis efter jag slutade, åkte jag även iväg på en intervju för ett extrajobb jag sökte för någon månad sedan och gissa vad?! JAG FICK JOBBET! Iallafall så ska jag jobba söndagar från och med december uppe i Grönklitt där jag då ska städa/sköta stugorna där uppe som gästerna hyr! Det känns riktigt bra, just för att det är så svårt att ha/hitta ett annat jobb här samtidigt som skolan, så det här passade mig perfekt känner jag!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?