Söndagsplugg!

2013



 
Första avsnittet av Solsidan är nu avklarat och det var lika bra som förväntat, trots att de har börjat att dra serien lite mer åt drama-hållet och inte bara humor - vilket såklart behövs om serier ska hålla! Jag fick iallafall många goda skratt efter pausen, ser redan fram emot nästa avsnitt!
 
Nu sitter jag och ska försöka ta tag i en psykologi- uppgift/uppsatts/prov (vad man nu ska kalla det) som ska in nu på tisdag! Har lite panik eftersom det är flera begrepp jag inte har någon aning om vad de betyder och då är det lite svårt att ta ut dem ur filmen den ska handla om, även fast man läser om begreppen. 
 
Veckan kommer nog bli ganska stressad, massor av plugg, jobbintervju och planera vad jag ska göra på lovet. Stockholm eller inte, det är frågan. Ska ge allt sista veckan nu, sen njuta av det efterlängtade som jag längtat otroligt mycket efter!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?