Back home!

2013




Kom iallafall hem från Sthlm igår kväll efter den dryga bussresan på lite över fyra timmar som jag påbörjade 17.20 på eftermiddagen innan. Helt bokstavligt talat, så blev det bara gråare, mörkare och regnigare ju närmare hem till min håla jag kom. Jag trivs både i miljön och med alla tillgångar (mina intressen) som finns där, att det är en storstad och inte en småstadsby, har största delen av mina vänner samt flera av mina närmaste vänner där  (vilket jag har mina idoler att tacka för) - så det är inte så konstigt egentligen att jag trivs bättre där. Konstigt nog så finns det en sådan stor del av människor här som själva är såkallade "instängda" och har så otroligt svårt att respektera det på något vis, att alla inte beter sig likadant här. Riktigt skumt, jag vet. Det här med att bo i en liten håla som Orsa, inte har tillgångar till något annat än skog, älgar och björnar, samt att en stor del människor här blir så "instängda" och ligger lite bakom flötet, är inte min grej helt enkelt. 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?