New in - JFR!

2013



 
 
Fick hem ett paket idag från JFR där mina efterlängtade ringar var i som jag beställde här om dagen - hur snygga är dem inte?! Jag fick iallafall hem dem för ett riktigt bra pris, endast 29:- vilket var ett riktigt bra fynd (tack rea) om jag får säga det själv! Det kan hända att de fortfarande har extrapris på ringarna, så varför inte gå in och kolla redan nu?
 
Om ni inte har kollat in JFR förut, så tycker jag att det är på tiden att ni gör det nu. Världens bästa kundservice, snabb leverans och framförallt - alltid de senaste nyheterna inom fashionvärlden går att hitta på deras sida. Jag har klickat hem en hel del saker där och fler ska det bli, blir alltid lika nöjd!
 



Har du koll på om det finns liknande i någon av de vanligaste klädbutikerna, typ gina, hm, bik bok osv?

Svar: yes, har sett att det finns liknande på h&m - så kolla in där!
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?