Short monday

2013



 
 
Det har alltid varit måndagar som känns värst, just för att det är måndag. Ja - det där var en riktigt bra förklaring, men alla förstår helt klart. Det som är bra med den här terminen är att vi slutar 11.30 på måndagar vilket är riktigt skönt, det känns så mycket lättare att gå till skolan då. Behövde som tur var inte åka buss hem idag (vilket innebär alltid att jag kommer hem 1-2 timmar tidigare istället för pga väntetiden och busstiden annars) utan fick skjuts hem med Maddis. Självklart åkte vi förbi Mc Donalds för en paj också, i brist på annat att göra, men kan då säga att det inte var det godaste jag ätit.
 
Nu ska jag försöka ta tag i massor av skolarbeten och försöka plugga lite med dem, måste då säga att det verkar ta otroligt långt tid att komma tillbaka in i "pluggvärlden" och så mycket lättare med "stressvärlden" igen. Har iallafall nyss också pratat med en riktigt fin vän som har fått mig på totalt bättre tankar kring mycket, vilket behövdes - så egentligen borde jag passa på att försöka plugga lite nu. Nu kör vi - hey ho!
 
"I don't need a bunch of fake friends, it's so much better to have a few quarters then hundreds of pennies.."
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?