THE RED TOUR snart i Europa?

2013



 
..är nu påväg att ta sig till Europa?! Ja - precis så verkar det som att det faktiskt ligger till och jag kan inte beskriva min lycka just nu. Hela min "timeline" på Twitter är spammad med panik, gråt, lycka och ja, alla möjliga underbara känslor. Ska försöka att inte dra ut på det här inlägget (vilket jag skulle kunna göra hur enkelt som helst) mer än att redan imorgon ryktas det om att det ska komma ut Europa turnédatum för Taylor Swift's RED Turné! Har man varit ett fan (swifty) sedan slutet av 2008/början av 2009 så är det här riktigt stort kan jag säga. Kan inte vänta tills då jag kommer att kunna säga att jag ska se min största idol, förebild och insperation någonsin live för andra gången i mitt liv. Fick precis nu även ett sms utav en mina finaste vänner (som jag faktiskt lärt känna tack vare Taylor) som löd: "Hoppas det blir som vi vill" och ja - det hoppas jag med. Men en sak vet jag.. Det kommer att bli magiskt.
 
Update: Tydligen var det inte sant att det skulle släppas datum idag (även fast hennes skivbolag direkt meddelande fans att det skulle släppas?) så det är bara att fortsätta vänta antar jag. Men känner på mig att de kommer att släppas när som helst, Taylor brukar vara väldigt mycket för spontana överraskningar.








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?