Twisted S01E11

2013



 
Kom precis hem från skolan och eftersom jag är ledig imorgon (bra tajming att alla lärare har ställt in sina lektioner) så passade jag på att kolla på senaste avsnittet av "Twisted" medan jag hade tid. Jag skrev ett inlägg om serien förut som ni hittar här och då kan läsa om ni inte redan vet vad serien handlar om.

Det här var sista avsnittet innan uppehållet som startar nu och jag förstår inte hur jag ska kunna vänta tills januari 2014 för nästa avsnitt?! Om jag har fattat det rätt så har de redan spelat in säsong 2 plus yttligare tio avsnitt på det? Så varför låta uppehållet vara så länge? Ska kolla upp det ordentligt hur det ligger till sedan gör jag en update på det här inlägget! Sista avsnittet var iallafall riktigt spännande och just nu är allt hur rörigt som helst i mitt huvud, alla funderingar från avsnittet innan det här ändrades till rena motsattsen skulle man kunna säga. Är det någon mer som följer serien? Vad tycker ni?
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?