Ed

2014



 
Igår började jag dagen med mattelektion, förberedelse av det muntliga engelska nationella (varför ska vi redan ha det på tisdag?) och nervositet inför Ed Sheerans biljettsläpp. Det blev lite stressigt då jag själv inte kunde köpa biljetterna, eftersom vi hade förberedelsen just då - men det löste sig i sista sekund då mamma fick möjlighet till att försöka. Så ja, nu har jag biljetten i mina egna händer och det känns riktigt grymt - 12e november får mer än gärna komma lite snabbare.
 
Under natten tills idag följde jag med Maddis till Borlänge eftersom hon skulle vara chaufför. Jag är lite förvånad att vi inte såg en enda älg, men det kanske räckte med att vi höll på att köra över en räv och krocka in i en rovfågel(?) eller vad än det nu var som korsade vägen?! Hur som helst, det blev en riktigt bra och trevlig dag igår!
 



Helena

http://www.healthbyhelena.com

Underbart! Att vänta på en konsert…bästa känslan!!!

Svar: Stämmer allt bra det!!! <3
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?