Golden headband

2014



 
Jag köpte dessa kattöron till diadem inne på New Look i London, lagom till Taylors konsert som var dagen efter - men som inte har kommit till användning igen. Jag vet inte, men trots att det kanske inte är så lätt att bära dessa till vardags skulle det vara riktigt kul att lyckas med det någon gång?!
 
Hur som helst, har inte bloggat på ett bra tag nu vilket beror på att skolan har tagit alldeles för mycket tid, jag har varit/är sjuk och att min nya design (det därför mina tidigare inlägg ser konstiga ut) har krånglat lite väl mycket - men nu är jag tillbaka! Idag ska jag försöka vila mig helt frisk så jag orkar gå till skolan på fredag eftersom man kommer efter så otroligt mycket bara genom att vara hemma någon enstaka dag - vilket är det sista jag behöver. Nu är vi iallafall inne i april månad, vilket betyder påsklov om någon enstaka vecka. Längtar. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?