Nytt från Lyko

2014



 
Idag kom det ett paket från Lyko.se med lite saker jag beställde för några dagar sedan. Det blev ett sätt från Ciaté vid namn "Very Colourfoil Manicure" som alltså innehåller redskap för att skapa naglar med folieeffekt, en hårspray som doftar smultron(!) och ett läppglans från Odd Molly. Har bara testat hårsprayen och läppglanset hittills, vilket jag är riktigt nöjd med. Ser fram emot att testa sättet från Ciaté nästa gång jag får tid att fixa mina naglar, slår vad om att det kommer blir riktigt snyggt - eller vad tror ni?! ♥
 
Stannade hemma idag med för att hinna bli riktigt frisk innan jag pallrar mig mot skolan igen, så imorgon är jag defintivt frisk nog för att gå igen. Ska tills dess börja med en bokreccension på engelskan och försöka räkna lite matte. Jag hänger inte riktigt med i matten just nu, så vi får helt enkelt se hur det går med det. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?