GIVE HOPE

2014



 
Jag var ute och gick runt lite på stan för några dagar sedan, med allt för mycket tankar i huvudet - så det slog mig att varför inte försöka fokusera på annat och göra något bra istället? Så jag sprang in på Ur&Penn och köpte detta GIVE HOPE armband där 20kr av beloppet går direkt till kampen mot barncancer. Kom ihåg - det är något litet, men början på något stort. ♡
 
Igår kväll kom jag iallafall hem från Stockholm för gott eller vad man ska säga, eller ja - tillbaka hem från min sommar där nere, vilket känns både bra och dåligt om jag ska vara ärlig. Att vara hemma hos familjen igen är såklart det allra bästa, men att ha staden, sina bästa vänner, ett jobb man trivs med och alla andra möjligheter som finns där borta jämfört med här flera timmar bort igen, känns lite mindre bra. Hur som helst, jag har bara 1 år kvar på gymnasiet nu och sedan har jag hela livet framför mig. Imorgon drar skolan igång, min första dag på mitt sista år - nu kör vi!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?