Back home

2014



 Reunited with sis
 
Igår närmare midnatt kom jag äntligen hem, vilket både var skönt och lite halvt tråkigt såklart. Jag lämnade Lund redan vid 10-tiden på onsdagen, men kom inte till Orsa för ens vid 22-tiden eftersom jag spenderade tre timmar i Sthlm på eftermiddagen i väntan på nästa tåg hemmåt. Slapp som tur var vänta ensam, utan spenderade den tiden med Khnaw inne i stan vilket alltid är lika roligt. Bästaste vän. Köpte sedan med mig sushi från Centralen och hade lite kvalitétstid med det på sista tåget hem. Sist jag åt sushi från det stället var det inte alls bra, men nu har stället verkligen förbättrats och jag blev riktigt nöjd!
 
Tänkte göra tidsinställda inlägg med dagarna under resan och med det jag fick med mig hem under shoppingen på Oxford Street. Förhoppningsvis kommer första inlägget redan ikväll, så bara att hålla utkik helt enkelt. Hur som helst var resan verkligen hur bra som helst och det kommer ni antagligen även att se själva! 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?