Mornin'

2014



 
Lyckades komma upp redan vid 09.00 idag, vilket känns riktigt bra eftersom jag har planerat att göra en hel del saker idag. Normalt så brukar inte mina planeringar hålla hela dagen, men nu har den redan börjat riktigt bra - så förhoppningsvis håller den dagen ut. Har laddat ner appen "Any.DO" som fungerar genom att man gör olika listor med saker att göra för dagen, morgondagen, kommande dagar osv - som man sedan checkar av att man har gjort så fort man gjort det. Det går att sätta alarm på aktiviterna, noteringar, färger efter hur viktigare de är osv - en riktigt bra app som gör det lite roligare att få saker gjorda.
 
Har hittills hunnit med en power-walk, en riktigt god frukost, te och bloggande. Vad mer har jag planerat idag? Jo, spendera lite tid med syster som jag inte gjort på ett tag, plugga spanska och matte (det bär mig verkligen emot, men ibland måste man), börja fixa mitt rum och gymma senare ikväll. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?