#NOFILTER

2014



 
Bilderna stämmer kanske inte riktigt in med rubriken, men på sätt och vis så! Hur som helst - äntligen är den här skolveckan över, vilket var på tiden eller vad man ska säga. Det har varit ganska så mycket att göra, speciellt kring matten eftersom vi hade prov idag - så det har inte funnits mycket tid att göra annat. Det fortsätter att vara ganska så stressigt med skolan även nästa vecka, men ska försöka göra klart så mycket som jag kan så fort som möjligt.
 
Gick hem i världens snöstorm idag, motvind och snöblåst hela vägen upp från centrum till mig. Lite synd att jag inte hade med mig mitt fina #NOFILTER pannband som jag fick av Frida i julklapp, eftersom min frisyr inte riktigt var kapabel för att bära mössa idag - så pannbandet hade varit perfekt. Nästa gång åker det på direkt från början och jag kan då säga hejdå till illröda, kalla öron! Perfekt! 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?