Hemmagjord pizza

2014



 
Jag har varit i skolan en dag den här veckan, men är ändå lika glad över att det är helg eftersom det inte tog mer än en dag att bli trött på skolan igen antar jag. Efter skolan tog jag en powernap och sedan gjorde vi hemgjorda pizzor här hemma, vilket alltid är lika gott. Jag brukar göra ena halvan av min pizza banan/curry och andra halvan.. lite blandat eller vad man ska säga. Det är så mycket godare än köpt pizza, smaken är mycket godare, inte lika mycket fett och man blir mätt på ett annat sätt. I helgen blir det inte att göra mycket eftersom jag har varit sjuk hela veckan, vilket har lett till att jag har missat en del i skolan som jag måste göra klart och lämna in redan på måndag. Inte så mycket att göra åt, får tänka på att sommarlovet närmar sig istället - snart så!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?