OOTD

2014



 
    Tröja, H&M // Byxor, Cubus // Klocka, JFR // Ringar, Gina Tricot // Armband, Ur & Penn // Skor, UGG
 
Jag hade ganska många planer att göra idag, men såklart så har knappt hälften blivit av - men vad förväntade jag av mig själv? Hur som helst, lite senare blir det att gå ut och äta middag med familjen vilket ska bli riktigt trevligt. Det blir China House ännu en gång, säkert samma meny igen för min del - det här med att variera sig är inget för oss kan jag då säga. Haha!
 
Senare ikväll kommer Frida hit och blir här över natten vilket ska bli riktigt roligt eftersom vi inte har träffats på evigheter, även fast vi bara bor några minuter ifrån varandra. Vad vi hittar på har jag ingen aning, det får vi se helt enkelt med andra ord!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?