Pluggdag

2014



 
Idag är det den typiska pluggdagen för mig, som jag antar att det är hos de flesta? Eftersom jag var sjuk i stort sätt hela förra veckan, blev det bara att gå till skolan i fredags - vilket ledde till att den engelska uppsatsen som ska vara klar tills på måndag fick följa med hem över helgen. Jag har fortfarande inte kommit igång med den, eftersom jag inte riktigt förstår uppbyggningen, men ska ta och höra med någon som är van vid dem. 
 
Sitter iallafall i min rosa, mysiga morgonrock, redo att köra igång tillsammans med en kopp chai te från Indiska. Det var faktiskt riktigt gott, smakade inte så mycket krydda, som en del gör - utan det här var en perfekt smak. Rekommenderar det starkt till alla er teälskare där ute!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?