SEPHORA COLLECTION - Glossy Gloss

2014



 
Jag tycker det är ganska så svårt att hitta riktigt bra läppglans ibland, ni vet - som har allt det där man vill ha. Just därför måste jag tipsa er om en produkt som jag verkligen tycker har allt det där, min personliga favorit med andra ord. Läppglanset är från Sephora och deras "SEPHORA COLLECTION" och finns i alla möjliga färger och nyanser, närmare 35 stycken tror jag. Jag äger ett 11 Pink Macaroon - sheer candy pink och priset ligger på ungeför 100kr både i Amerika och Sverige som det ser ut. Hur som helst, det ger en glansig och "wet-look" effekt och färgen ser riktigt naturlig ut på läpparna. Läppglanset sitter kvar i timmar, hur länge som helst och läpparna blir även riktigt mjuka av det. Rekommenderar den här produkten stort - helt klart en favorit hos mig!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?