We'll meet again, Taylor.

2014



 
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå, att det som från början fanns framför mig enligt mina tankar men som sedan inte gick att fullfölja - blev igår möjligt och bokat trots allt. Efter snart prick 3 år sedan, ska jag äntligen få se min största idol och förebild någonsin sedan 5 år tillbaka, live igen. Vem då? Jo, Taylor Swift. Sist jag såg henne var i Oslo den 9e Mars 2011 under hennes Speak Now turné. Nu ska jag till London tillsammans med mina fina vänner Matilda & Lina och se henne den 10e februari 2014 under hennes nuvarande Red turné. Det som gör det ännu mer otroligt är att vi har arenans bästa biljetter, det vill säga inom den rödmarkerade symbolen på bilden här ovanför. Galet. Jag kan verkligen inte beskriva min lycka i ett inlägg bara sådär, utan att det skulle bli sidor långt.. men ja - den är  r i k t i g t  stor. ¹³
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?