Work it

2014



 
Kom precis upp från vårt egna lilla gym efter att ha spenderat en timme av min kväll där nere - underbart. Det är så praktiskt och skönt att ha ett gym några trappsteg ner ifrån en, speciellt när man bor lite halvt off som jag gör och utan normal kollektivtrafik.
 
Ska försöka lägga mig inte allt för sent idag, så jag orkar upp tidigt imorgon och foto klart några fotouppgifter som jag liger efter med. Varför kan det inte vara ljust iallafall lite längre på dagarna? Trots att det ärr vinter? Det här mörkret kommer alltid och förstör tillslut! 
 
Bokade även tågbiljetter ner till Lund för någon timme sedan, eftersom jag sedan flyger till London därifrån tillsammans med mina två vänner som bor där nere. Idag är det bara  10  d a g a r  kvar tills själva konserten - helt galet. Kan inte vänta längre. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?