Monday

2014



 
Kom hem från skolan väldigt tidigt idag, eftersom måndagar är vår kortaste dag vilket är riktigt skönt. Fixade lite mellis och satte mig i soffan framför solen lysandes in genom fönstret tillsammans med den nya Victoria's Secret katalogen som kom på posten idag - mycket nytt, fint och fräscht inför våren måste jag säga! Tänkte ta en liten power-nap efter det, på 25 minuter eller något - men den blev på några timmar istället. Såklart. Direkt jag vaknade upp gjorde jag mig redo för att gå ner till gymmet en sväng - var inte direkt världens piggaste, men det gick ganska så bra trots det. Efter det gjorde jag iordning lite kvällsmål, satte mig i telefon med min fina vän och ja, vilade lite extra utöver mina långa power-nap helt enkelt. ♥
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?