Arbetsintervju

2014



 
Kom hem för någon timme sedan (efter en långsammare bussresa än vanligt) från en regning men bra dag i Stockholm. Började dagen med att leta efter ett ledigt fik tillsammans med Khande, trots att vi tillslut drog till med plan B stället också kallat Mc Donalds, eftersom det regnade så himla mycket - en suverän anledning. Efter det var det dags för arbetsintervjun för min del, som jag faktiskt nog inte hann bli nervös till som jag tog upp igår - utan jag var mest bara riktigt taggad. Det var en riktigt intressant och rolig intervju då den innehöll både en del med information/fakta samt en liten prova-på-övning som kändes riktigt bra att framföra, utöver den personliga intervjun, och så ska det ju kännas, eller hur?! Jag håller verkligen tummarna att det går hela vägen, då jag är helt hundra på att jag skulle trivas riktigt bra med jobbet. ♥
 



Anonym

Berätta lite om vad det är för slags jobb


Mikaella

http://mikaellas.se

Vad för jobb sökte du amiga?????

Svar: Tjo amiga! Hos ProVoice! :)
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?