Day trip

2014



 
Igår passade jag på att ta en dagstur ner till Sthlm eftersom pappa och fabror skulle bila ner för att gå på någon tävling för bodybuilding - så jag passade helt enkelt på att åka med i bilen ner. Jag hoppade av inne i stan runt lunch, för att sedan möta upp Khnaw, gå till Wayne's för att luncha och göra lite ärenden på stan. Efter det åkte vi hem till henne för lite fika och supergod middag tillsammans med Khande och Gishe samt sällskap av deras familj - en riktigt trevlig dag med andra ord! ♥
 
Idag ska jag ta tag i lite plugg, montera upp några vägghyllor i mitt rum och fixa lite allmänt med rummet skulle jag tro. Till veckan som kommer är det massor av plugg och en arbetsintervju i Sthlm på fredagen som gäller och är planerat, får se om det dyker upp något mer!
 



Khnaw

Så kul att ha dig på besök!

Svar: Så roligt att vara på besök med!
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?