Welcome back

2014



 
Som ni kanske minns så åkte min iPhone ner i toaletten för någon vecka sedan och därmed låg i en påse ris i några dagar, tills jag fick för mig att det inte skulle förbättra situationen och tog upp den.. Lämnade in den hos Teliabutiken i Falun för några dagar sedan och orkade inte vänta flera veckor på att den skulle lämnas in för en eventuell lagning, så fick ut en helt ny idag tack vare försäkringen vi hade - tack och lov! 
 
Idag har febern i alla fall börjat lägga sig, vilket är skönt - då jag förhoppningsvis är helt frisk för att ta nya tag i skolan nästa vecka. Imorgon har jag en arbetsintervju som väntar, så kan vi alla hålla tummarna att jag är frisk nog för att göra bra ifrån mig där?! Jag är inte särskilt nervös ännu, vilket jag borde vara känns det som - men det kommer nog antar jag. Hur som helst, spännande ska det bli. ♥
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?