HALLOWEEN '15

2015



 
Halloj på er! Nu är ytterligare en högtid förbi, rättare sagt Halloween - som enligt mig inte är världens största händelse eller vad man ska säga, men samtidigt roligt att fira. Något år tänkter jag befinna mig i USA under den här perioden, just för att det är galet mycket större där borta och så mycket mer som händer, fler som firar och så vidare. Exempelvis, så är det enormt mycket folk som bara är ute och går utklädda på gatorna (ungefär som en liten festival) och sedan får vi ju inte heller glömma den såkallade 'Halloween Horror Night' som Universal Studios arrangerar i både LA och Orlando. Nej men varför inte, Halloween 2016 kanske?
 
Hur som helst, min Halloween spenderades med massor av fantastiska människa först hemma hos Emma (på bilden) och sedan på Rättvik Bowling & Krog utklädd som.....a zombie bitten office lady....ungefär. Blev riktigt nöjd med både sminkningen och kvällen/natten så jag antar att det helt enkelt inte kunde bli bättre? 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?