Personlig Almanacka

2016



 
"Plan you work, work your plan"
 
Jag är en typisk sådan där person som älskar att planera, även en sådan där som älskar att göra det för hand, med papper och penna - you feel me?! Hur som, därav brukar jag alltid beställa almanackor hos personligalmancka.se just för att det går att få dom PRECIS som man vill ha dom!

Bild 1: Adventure is out there...jag lever(?) för äventyr, så det var ett måste att ha något liknande på framtiden!
Bild 2: Mina yes/no sneakers som jag tyckte var coola nog för att få en plats.
Bild 3: Oxford Street en solig dag nu tidigare i januari - rena vårtvädret var det?!
Bild 4: Ja, för vi är ju "practically bffs now" så att.
Bild 5: Världens bästa extrafamilj, vänner och kollegor.
Bild 6: Inspirerande citat som ger galet mycket energi?!
Bild 7: Min förebild T. Swift.
Bild 8: Rosorna som pappa gav mamma (relationship goals right) för några veckor sedan.
 
Jag är iallafall hur nöjd som helst och det är nästan så att jag redan börjat planera nästa års design lite smått? Haha! Men visst är det himla roligt?! Bara massa +'s till detta företag må jag säga!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?