STHLM Brunch Club

2016



 
Torsdagens brunch levererade...stortslaget så att säga? Amerikanska pannkakor med bacon & sirap, avocadomacka med chili och ruccola samt en juice med mango, annanas, apelsin etc....rena drömmen!? Jag åkte som sagt ner till Sthlm redan på torsdagen förra veckan, ett ypperligt tillfälle för att passa på att träffa min vän Khnaw en sväng (hej busy ladies) och vi slog till stort med brunch @ STHLM Brunch Club! Jag har enbart besökt det stället en gång tidigare, då jag oftast inte har tid för att stå ute och köa för bord, men eftersom vi åkte dit vid 14.00-tiden den här gången så fanns det bord ledigt på direkten - tack och lov! 10/10 ger jag det återigen och har ni inte varit där tidigare, nästa brunch planerar ni in där - ok?

Idag är en ny vecka, nya möjligheter - och jag har hittills hunnit med en arbetsdag på U&P, ett lyckat telefonmöte och nu är det dags för en spännande föreläsning online! Imorgon väntas en ledig dag och den kommer till 110% förmodligen att spenderas tillsammans med min kamera...as usual, med andra ord! #bffs
 



Hanna

http://hannas.itgirls.se

Men vad är det för kamera du har!? Bilderna i detta inlägg är så fina! Kram, saknarej <3

Svar: Finaste Hanna!! Saknar dig massor - vi får ta och ses snart?! Åh men tusen tack, har en Canon 100D och använde ett 50 mm f/1,8 objektiv till dessa bilder! Stor kram! <3
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?