WHEY 100%

2014



 
Nu har jag äntligen blivit frisk nog för att lite smått kunna komma igång med träningen igen vilket känns himla bra. Lagom till det, så kom vår leverans med massor av nya proteinpulver - vilken tajming va?! Måste vara ett tecken på något vis! Den här gången beställde vi inte bara en sorts smak, utan hela sex olika - vanilj, double rich chocolate, jordgubb, päronsplitt, choklad/banan och naturell, om jag minns rätt. En sak jag verkligen rekommenderar är att blanda olika sorter vilket leder till obegränsat med olika smaker. ♡

Idag har jag inte gjort speciellt mycket mer än att pluggat lite matte, kollat några avsnitt av "Chicago Fire" och varit ner till gymmet för första gången efter ett långt uppehåll. Nu ska jag fortsätta med matten och även göra en del spanska - är det bara jag som pluggar bäst sena kvällar och nätter?!









 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?