Autumn

2013



 
Idag glömde jag bort återigen att det var sovmorgon som gällde för min del, vilket ledde till att jag gick upp hela 4 timmar innan jag började. Det har inte hänt så jättemycket i skolan idag, utan har bara haft ämnen som inte innebär att sitta och läsa i böckerna hela tiden - vilket såklart är skönt. Jag lyckades äntligen få klart en fotouppgift idag på fotolektionen, som egentligen skulle in förra veckan men såklart så krånglade mitt photoshop lite. Temat var iallafall "höst" och "löv" som ni kan se på bilderna i det här inlägget, tre av dem fyra bilderna jag använde. Det var iallafall riktigt rolig eftersom det är otroligt fint ute när alla löven har slagit om till höst. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske försöka plugga lite eftersom nu ligger det väldigt mycket framöver märkte jag precis. Varför blir det alltid så att skolarbetet alltid kommer i klungor och inte lite mer utspritt?
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?