Förändring?

2014



(Bilder WeHeartIt)
 
Som ni kanske vet så har jag velat göra om mitt rum ett ganska så bra tag nu, men sedan har vi ju det här med tiden och jag inte kommer så bra överrens. Nu hade jag tänkt ägna det här lovet till att just fixa lite med rummet och jag har redan plockat ihop i stort sätt alla saker i påsar/kartonger eftersom jag hade tänkt att måla mina väggar vita. Just nu har jag ljust grå/vita tapeter med en fondvägg som är grå med vita blommor på ungefär, något i den stilen - så det känns lite jobbigt om jag nu skulle ångra mig efter målningen. Jag vet inte riktigt om jag ska måla vitt eller inte, men eftersom jag vill ha det ganska stilrent och ljust så kanske det blir bäst så? Kollar man runt på lite insperationsbilder, så ser vita väggar tillsammans med vita möbler (som jag har) ut att gå ihop riktigt bra? ♡
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?