Counting down

2014



Bild på hotellet tagen från Google
 
Om det var någon såkallad "söndagsångest" igår kväll? Nej, det skulle jag inte påstå att det var eftersom jag och en av minsta bästa vänner drar iväg till Bodrum, Turkiet den här veckan! Det här blir andra gången jag åker iväg utomlands tillsammans med kompis/kompisar och att nu få åka på en resa tillsammans med min bästa vän kommer bli så otroligt roligt - något alla borde få uppleva. Vi passade på att lyxa till det lite och boka All Inclusive, vilket jag inte ångrar för en sekund (obegränsat med mat och dryck hallå) och temperaturen ser ut att ligga mellan 32-38 grader vilket känns kanon! Jag kommer att ha med mig både systemkameran och datorn, så ska försöka se till att våra dagar där nere dyker upp här med - håll utkik! 
 
Idag har jag inte gjort så mycket annat mer än att varit i skolan, som vanligt med andra ord. Jag och Maddis drog in en sväng till centrum på eftermiddagen för att passa på att köpa solkräm (älskar att de rea:r ut allt just nu) innan vi glömmer bort det helt och åker utan - hade inte förvånat mig. Jag har även hunnit med att övningsköra en sväng vilket känns bra, så nu ska jag bara packa lite och ta det lugnt resten av kvällen. ♥ 
 



Helena

http://www.healthbyhelena.com

När åker ni!? :D

Svar: Imorgon 07.00 går planet :D
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?